Toimitusehdot

Onnentunne Oy 3272084-6 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: kauppa@onnentunne.fi
Puhelin: 045 164 9638
Postiosoite: Leiviskätie 2 A, 00440 HELSINKI

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy (yrityksen nimi).

Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Verifoneen:

Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020 753 5192
kuluttaja@verifone.fi

Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:

Kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut:

  • Osuuspankki
  • Nordea
  • Danske Bank
  • Säästöpankki
  • Aktia
  • Oma Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Ålandsbanken

Visa- ja Mastercard-korttiperheet:

  • Visa Credit
  • Visa Debit
  • Mastercard Credit
  • Mastercard Debit
  • Visa Electron
  • Maestro
  • Eurocard

Mobiilimaksutavat:

  • Siirto
  • MobilePay
  • Apple Pay

Verkkomaksujen tietoturva

Käytämme tietoturvallista SSL-salattua yhteyttä luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Emme säilytä luottokorttitietoja tietojärjestelmissämme vaan ne käsitellään ja säilytetään Verifonen turvallisessa PCI DSS -sertifioidussa järjestelmässä.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa kuljetuksesta vastanneelle kuljetusliikkeelle.

Palautukset

Kosmetiikkatuotteille hygieniasyistä emme voi tarjota vaihto- ja palautusoikeutta. Kosmetiikkatuotteita ovat esimerkiksi meikit, ihovoiteet, puhdistusemulsiot ja deodorantit.

Verkkokaupan asiakkaalla on muiden tuotteiden osalta kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Palautuksesta veloitamme postikulut lähetyksen koon mukaan, alkaen 6,90€. Mikäli kyseessä on vaihto maksat lisäksi korvaavan tuotteen lähetyskustannukset, kuten alkuperäisessä tilauksessasi.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole hyväksytty tapa palauttaa tuote

Huomioihan, että paketin noutamatta jättäminen Postin tai Matkahuollon toimipisteestä tai pakettiautomaatista ei ole asiakaspalautus. Veloitamme 19,90 euron arvosta käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu Matkahuollon tai Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista kuljetuspalvelun antaman säilytysajan puitteissa.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.